Töö kirjeldus
Meie arenevas ja uuendusmeelses organisatsioonis saad:
- Nõustada sõbralikult ja asjatundlikult kliente meie teenustega seotud küsimustes nii telefoni
kui ka letiteeninduses või vastates kirjalikele pöördumistele infosüsteemis.
- Osaleda sotsiaalteenuste arendamisel, vahendades väärtuslikku tagasisidet, mida saad meie klientidelt.
Tegemist on ametikohaga avaliku teenistuse seaduse tähenduses. Ametniku teenistusse võtmiseks esitatud nõuded on toodud avaliku teenistuse seaduse §-des 14 ja 15.
- Nõustada sõbralikult ja asjatundlikult kliente meie teenustega seotud küsimustes nii telefoni
kui ka letiteeninduses või vastates kirjalikele pöördumistele infosüsteemis.
- Osaleda sotsiaalteenuste arendamisel, vahendades väärtuslikku tagasisidet, mida saad meie klientidelt.
Tegemist on ametikohaga avaliku teenistuse seaduse tähenduses. Ametniku teenistusse võtmiseks esitatud nõuded on toodud avaliku teenistuse seaduse §-des 14 ja 15.
Ootused kandidaadile
Ootame Sind kandideerima, kui Sul on vähemalt keskharidus. Oma töös vajad klientidega suhtlemiseks nii eest kui vene keele oskust ning kasuks tuleb ka inglise keele oskus. Saad hästi hakkama, kui sa tahad õppida, sul on selge ja tasakaalukas eneseväljendus ning tuled hästi toime pingeliste olukordadega.