Töö kirjeldus
Sinu töö põhiline eesmärk on klienditeeninduse ja infosüsteemidega seotud tegevuste juhtimine.
- Koostöös tippjuhtkonnaga ettevõtte strateegiline planeerimine, strateegiliste äri- ja finantsotsuste tegemine
- Klienditeenuse struktuuriüksuse juhtimine ja arendamine (meeskonna suurus 11 töötajat, otseseid alluvaid 3)
- Klienditeeninduse protsesside juhtimine, ettevõttes ühtse klienditeeninduse kvaliteedi tagamine
- Ettevõtte infosüsteemide korrashoiu ja jätkusuutlikkuse tagamine ja arendamine
- Ettevõtte esindamine
Tippjuhtkonna liikmena osaled ettevõtte juhtimises ja omad vastutust ettevõtte terviktulemuste eest.
Ootused kandidaadile
Vajalikud kompetentsid
- Meeskonna ja projektijuhtimise oskused
- Oskus püstitada selgeid ülesandeid, eesmärke
- Oskus inimesi juhendada ja kontrollida nende töö tulemuslikkust
- Läbirääkimis– ja veenmisoskused, oskus suhelda raskete klientidega
- Planeerimise ja analüüsioskused
- Teadmised ja oskused infosüsteemidest
Ettevõte pakub
- Stabiilset tööd regionaalses vee-ettevõttes;
- 3 päeva puhkust lisaks põhipuhkusele, kokku 31 päeva aastas;
- Eneseteostuse- ja arenguvõimalusi
- Toetavat ja sõbralikku meeskonda, toredaid ühiseid ettevõtmisi
- Konkurentsivõimelist töötasu ning eesmärkide täitmise korral kord aastas tulemustasu