2023-08-23 14:48:55

Klienditeeninduse juht (tippjuhtkonna liige)

CVKeskus.ee klient

Töö kirjeldus

Sinu töö põhiline eesmärk on klienditeeninduse ja infosüsteemidega seotud tegevuste juhtimine.

  • Koostöös tippjuhtkonnaga ettevõtte strateegiline planeerimine, strateegiliste äri- ja finantsotsuste tegemine
  • Klienditeenuse struktuuriüksuse juhtimine ja arendamine (meeskonna suurus 11 töötajat, otseseid alluvaid 3)
  • Klienditeeninduse protsesside juhtimine, ettevõttes ühtse klienditeeninduse kvaliteedi tagamine
  • Ettevõtte infosüsteemide korrashoiu ja jätkusuutlikkuse tagamine ja arendamine
  • Ettevõtte esindamine

Tippjuhtkonna liikmena osaled ettevõtte juhtimises ja omad vastutust ettevõtte terviktulemuste eest.

Ootused kandidaadile

Vajalikud kompetentsid  

  • Meeskonna ja projektijuhtimise oskused
  • Oskus püstitada selgeid ülesandeid, eesmärke
  • Oskus inimesi juhendada ja kontrollida nende töö tulemuslikkust
  • Läbirääkimis– ja veenmisoskused, oskus suhelda raskete klientidega
  • Planeerimise ja analüüsioskused
  • Teadmised ja oskused infosüsteemidest

Ettevõte pakub

  • Stabiilset tööd regionaalses vee-ettevõttes;
  • 3 päeva puhkust lisaks põhipuhkusele, kokku 31 päeva aastas;
  • Eneseteostuse- ja arenguvõimalusi
  • Toetavat ja sõbralikku meeskonda, toredaid ühiseid ettevõtmisi
  • Konkurentsivõimelist töötasu ning eesmärkide täitmise korral kord aastas tulemustasu