Peamisteks tööülesanneteks on klienditeeninduse pidev parendamine, tagasiside käsitlemine, registratuuri töö juhtimine, kliendirahulolu uuringute läbiviimine, piirkonna perearstidega koostöö koordineerimine, patsienditeekondade disainimine ja klienditeeninduse valdkonna parendusprojektide läbiviimine.
1. Kõrgharidus;
2. Analüüsii- ja isesesva töö võime;
3. Soov ja tahe meeskonnatööks
4. Pingetaluvus ja probleemide lahendamise oskus;
5. Algatusvõime ja arenemissoov;
6. Eesti ja vene keele oskus;
7. Väga hea arvutikasutamise oskus.
Ootame kandidaadi CV-d koos motivatsioonikirjaga hiljemalt 19.07.2021.
1. Kaasaaegset töökeskkonda;
2. Väga häid arenguvõimalusi;
3. Erialast täienduskoolitust;
4. Toetavat ja sõbralikku meeskonda;
5. 35-kalendripäevast puhkust;
Palun sisesta siia oma küsimus. Küsimus ilmub tööpakkumisel nähtavale kohe, kui tööpakkuja on sellele vastanud. Sinu e-maili aadress jääb seejuures tööpakkumise vaatajatele varjatuks.
NB! Tegemist on avaliku päringuga. Küsimused-Vastused on nähtavad kõikidele CV Keskuse kasutajatele ja võivad olla leitavad otsingumootorite kaudu.
Lisame kirja lõppu automaatselt lingi tööpakkumisele.