
Töö kirjeldus
Me loome 2021 aasta jooksul Eestis üleriikliku avatud pakiautomaatide võrgustiku, millega loome unikaalse võimaluse toidu- ja tavakaubad kätte saada ühest kohast. Sul on võimalus anda oma panus selle projekti käivitamisse, kaasa mõelda ja aidata ideid ellu viia. Avatud võrgustiku kirjelduse leiad https://cleveron.com/avatud-vork
Töö asukohaks on Tallinn või Viljandi, vastavalt Sinu eelistusele
Millist rolli hakkad meie tiimis täitma?
- Sinu vastutuseks on pakkuda kõrgetasemelist tuge lõppkasutajatele ja tagada eraklientidega sujuv suhtlus ja kommunikatsioon.
- Sinu roll on vastata professionaalselt erakliendi päringutele ja küsimustele telefoni, e-maili, sotsiaalmeedia või muude virtuaalsete kanalite kaudu
- Sinu igapäevatöö osa on toetada meie lõppkasutajaid Cleveron 201 tellimisel kui ka hiljem nende poolt laekunud küsimustele kliendisõbralike lahenduste leidmine
- Ees ootavad ainulaadsed väljakutsed, seepärast ootame kaasa mõtlemist ja panustamist nii oma töösse kui ka ettevõtte arengusse!
Ootused kandidaadile
Millist kogemust Sinult ootame?
- Eelnev töökogemus klienditeeninduses
- Kasuks tuleb kõnekeskuses või klienditoes töötamise kogemus
- Oled valmis panustama igapäevatöös uute oskuste ja teadmiste omandamisele
Milliseid oskuseid Sinult ootame?
- Sul on väga hea eesti keele oskus nii kõnes kui kirjas
- Sa valdad suhtlustasandil vene ja inglise keelt
- Sa tunned ennast arvutiga töötamisel mugavalt
- Sa naudid klientidega suhtlemist, ka keerulisemates olukordades
- Sul on huvi antud valdkonna vastu
- Sa oled sihikindel oma tööülesannete täitmisel
- Sul on tehnilist taiplikkust meie toodete toimimispõhimõtted endale selgeks teha
- Oled hea meeskonnamängija, samas oled oma tööülesannetes iseseisev
- Sa oled kiire kohaneja muutuvas töökeskkonnas
Ettevõte pakub
Töö asukohaks on Tallinn või Viljandi, vastavalt Sinu eelistusele