2023-08-23 14:48:55

PAFi klienditoe spetsialist / PAF´s customer support specialist

CVKeskus.ee klient

Töö kirjeldus

PAF on 1966 aastal Ålandil loodud rahvusvaheline internetimängude ja spordiennustuste bränd, mis tegutseb tänaseks neljas riigis (Soome, Rootsi, Eesti, Hispaania) ja kus töötab pea 400 inimest, olles hetkel seoses jõudsa laienemisega uute talentide otsingul.

☑ Sa naudid töötamist dünaamilises keskkonnas, kus fookuses on uued teadmised ning igapäevaste tegevuste mitmekülgne toetamine ja abiks olemine
☑ Sa saad, soovid ja suudad pakkuda suurepärast klienditeenindust ning oled huvitatud hasartmängude valdkonnast
☑ Sa valdad hästi nii kõnes kui kirjas kolme keelt (eesti, vene ja inglise)

Kui nii, võid justnimelt Sina olla PAFi uus klienditoe spetsialist.

PAFi klienditoe spetsialistina on Sul:

• vastutus hoolitseda PAFi klientide eest
• võimalus teha endast parim ja veenduda, et kogu kliendisuhtlus ja -kogemus oleks südamlik ja suurepärane
• positiivne ja lahendustele orienteeritud ellusuhtumine ning valmisolek õppida uusi asju
• töö mitmes vahetuses
• valmisolek töötada ka nädalavahetustel ja pühade ajal
• eelnev kogemus klienditoe valdkonnas, müügis, hasartmängude või online äridega seoses on eeliseks

Ootused kandidaadile

• huvi klienditeeninduse ja hasartmängude vastu
• hea suhtleja (kliendisuhtlus telefonisti, emaili kaudu, sotsiaalmeedias ja live chat´i vahendusel)
• teenindusele orienteeritud meeskonnamängija, kellel on süda õige koha peal
• eesti ja vene keele ladus valdamine nii kõnes kui kirjas
• võimekus kasutada inglise keelt kui ettevõtte töökeelt (kliendisuhtlus, aruandlus jm)
• PAFis töötab praeguseks 47 erinevat rahvust, nii et päritolu ja vanuse osas piirangud puuduvad

Ettevõte pakub

• võimalust olla osa positiivsest, professionaalsest ja eesmärkidele orienteeritud meeskonnast
• tööd sõbralikus, dünaamilises ja inspireerivas keskkonnas, kus iseennast arendada
• kogu vajalikku tuge, alates kolleegidest ja igapäevasest kogemuste vahetamisest, kuni suure rahvusvahelise ettevõtte töö dünaamikani välja

SOTSIAALNE VASTUTUS

„Ma hindan kõrgelt, et on olemas selliseid ettevõtteid, kus sotsiaalsel vastutusel on niivõrd suur roll, hea on kogeda, et see pole vaid sõnakõlks ja ka päriselt on nii.
Mis mulle veel meeldib, ja mida ma igapäevaselt tunnen on see, et ettevõte tõesti hoolib oma inimestest – nii klientidest, kui töötajatest.” – Alice Raidma (team manager / customer support)

Kui Sulle tundub, et eelpool kirjeldatu on miski, mis Sind kõnetab ning millega saaksid hästi hakkama, kandideeri julgelt!