Kas otsid karjääri, kus saad hulgaliselt enesearengut ning võimalust panustada Eesti turvalisusesse? Liitu vanglateenistusega ja alusta oma karjääri valvurina!
Vastuvõtuüksuse valvurina hoolitsed selle eest, et politsei poolt vanglasse saabuvate arestialuste, 48ks tunniks kinni peetute ja kainenejate vastuvõtmine toimuks turvaliselt ja korrektselt. Sinu töö hõlmab dokumentatsiooni kontrolli, kinni peetud isikute ja neile kuuluvate isiklike asjade läbiotsimist ning esmase tervisliku seisundi hindamise korraldamist. Samuti tagad kinni peetud isikute päevakavaliste tegevuste läbiviimise (nt saatmine jalutuskäigule, menetlustoimingutele, videokohtuistungitele). Sinu tööülesannete hulka kuulub ka kinni peetud isikute seisundi jälgimine, vajadusel reageerimine, inimlik juhendamine ning vajaliku informatsiooni edastamine. Teed tihedat koostööd politsei ja muude koostööpartneritega, et oleks tagatud turvalisus ka väljaspool vanglat.
Kandideerimise tähtaeg: 20. juuli 2025. Värbamisprotsessi käigus läbivad väljavalitud kandidaadid taustakontrolli.
Ootused kandidaadile
Vähemalt keskharidus
Omadused heaks meeskonnatööks, oled mõistev, empaatiline, kiire kohaneja ja hea suhtleja
Eesti keele oskus kõrgtasemel
Valmisolek läbida kehalised katsed ja tervisekontroll
Valmisolek töötada graafiku alusel (päevased ja öised vahetused)
Ettevõte pakub
Toetatud väljaõpet ja karjäärivõimalusi organisatsiooni sees
35 päeva puhkust, kolme tasustatud tervisepäeva
Palka 2040 eurot, millele lisandub tasu öötundidel
Sportlikku eluviisi ja vaimset tervist toetavaid hüvesid
Vangla jõusaali kasutusvõimalust ja kaasahaaravaid rühmatreeninguid
Huvi korral personaaltreeninguid ja toitumisnõustamist
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!