Töö kirjeldus
Vastuvõtujuhi töö peamiseks eesmärgiks on hotelli vastuvõtuosakonna kõrge teenindustasemega ja tõrgeteta töö tagamine, sealhulgas
- vastuvõtuosakonna igapäevase töö korraldamine
- ettevõttesisese info liikumise korraldamine
- broneerimisprogrammi Opera haldamine
- osakonnasiseste protseduurireeglite väljatöötamine ja haldamine
- vajadusel külastajate professionaalne, sõbralik ja kiire teenindamine
- pakutavate hotelliteenuste põhjalik tundmine ja aktiivne müük
Ootused kandidaadile
- kõrgharidus või selle omandamine
- eelnev töökogemus turismi valdkonnas
- eelnev juhtimiskogemus tuleb kasuks
- väga hea eesti keele oskus, inglise-, soome- ja vene keele oskus heal tasemel
- hea arvutikasutamise oskus, kasuks tuleb Opera programmi tundmine
- isikuomadustena väga hea suhtlemisoskus, ausus, kohusetunne, täpsus, hea pingetaluvus, orienteeritus meeskonnatööle ja positiivne ellusuhtumine
Ettevõte pakub
- huvitavat ja vaheldusrikast tööd
- erialast koolitust
- ettevõttesiseseid soodustusi
- sõbralikku kollektiivi
- motiveerivat töötasu
Lisainfo
Tööaeg on tööpäeviti kell 8-16.30, kuid kuna hotell ja vastuvõtuosakond töötab 24/7, peab vastuvõtujuht vajadusel arvestama paindliku töögraafikuga ja väljaspool argipäevi töötamisega.