Töö kirjeldus
Kas soovid olla osa Swedbanki meeskonnast, et tagada parim teeninduskogemus panga töötajatele ja klientidele?
Üheskoos meiega saad:
- hoolitseda külaliste vastuvõtmise ning nõupidamiste toetamise eest;
- koordineerida infovahetust, protokollida koosolekuid ja korraldada kontoritööd;
- abistada panga töötajaid ning osakondi erinevate tegevustega nagu saadetised/post, kontoritarbed ja tutvustada neile uusi lahendusi.
Ootused kandidaadile
Oled rollis edukas, kui Sul on:
- varasem töökogemus sarnasel ametikohal või klienditeeninduse valdkonnas;
- keskharidus, soovitavalt kõrgharidus või selle omandamine;
- positiivne meel ja hoiak, mis lähevad kokku panga väärtustega – avatud, lihtne ja hooliv;
- täpsus ja korrektsus oma töös;
- väga hea eesti ning inglise keele oskus nii kõnes kui kirjas, vene keele oskus suhtlustasandil;
- oskus iseseisvalt tegutseda, kuid töötad edukalt ka meeskonnas.
Ettevõte pakub
„Liitu meie tiimiga ja ...
… saa osaks Vastuvõtu- ja konverentsitiimist, mis osutab kvaliteetset assistenditeenust panga klientidele ja töötajatele. Meie eesmärk on tagada infovahetus, asjaajamise korraldamine ning tehniline teenindamine lähtudes kliendikesksusest.“ Karina Selistemägi, Sinu tulevane juht
Ootame Sinu kandideerimisavaldust hiljemalt 15.09.2021.
Swedbank ei tolereeri inimeste diskrimineerimist soo, vanuse, seksuaalse orientatsiooni, rahvuse, usutunnistuse ega erivajaduse alusel – kõik on oodatud!