Töö kirjeldus
- Külaliste professionaalne, kiire ja sõbralik teenindamine ning nõustamine hotelli vastuvõtus
- Külastajate sisse- ja väljaregistreerimine ning arveldamine (Opera Cloud programmis)
- Telefonikõnede ja e-kirjadele vastamine ning broneeringutega seotud info edastamine
- Positiivse ja meeldiva esmamulje kujundamine hotelli esindajana
Ootused kandidaadile
- Oled rõõmsameelne, naeratav ja avatud suhtleja, kellele meeldib inimestega suhelda
- Sul on hea eesti ja inglise keele oskus (vähemalt B2 tase, nii kõnes kui kirjas)
- Oled valmis töötama graafiku alusel, sh nädalavahetustel ja õhtustel aegadel
- Oled kohusetundlik, täpne ja suudad jääda rahulikuks ka kiiretes olukordades
Ettevõte pakub
Meiega saad:
- Kindlat töökohta kliendtide poolt hinnatud rahvusvahelises ettevõttes
- Ettevõttepoolseid omatöötaja soodustusi ja sportimisvõimalust.
- Lisaks saab end täiendada Academy Accor õppeprogrammide kaudu ning võimalust areneda ülemaailmses hotelliketis.