
- vastutus ettevõtte turunduse- ning kommunikatsiooniplaanide elluviimise eest
- turundusstrateegia väljatöötamine
- mainekujundus ning kommunikatsioon
- turundusmeeskonna juhtimine
- kõrgharidus ( soovitavalt turundus-, majandus- või juhtimisalane)
- varasem töökogemus turundusvaldkonnas
- vähemalt kaheaastane juhtimiskogemus
- väga hea eesti ja inglise keel kõnes/kirjas ning vene keel kõnes
- täpsus, korrektsus ning oskus toime tulla mitmete samaaegsete tööülesannetega
- loomingulisus, analüüsi ja planeerimisvõime
- ajakohaseid töövahendeid ja -keskkonda
- toetavat ja sõbralikku meeskonda
- võimalust tegutseda rahvusvahelises meeskonnas
- ettevõttepoolseid soodustusi
Fazer Grupp on pereettevõte, mis loodud 1891. aastal, kui Karl Fazer avas Helsingis oma esimese kohviku. Tänaseks tegutseb Fazer kaheksas riigis ning on pühendunud kahele ärisuunale luues maitseelamusi toitlustusteenuste ning pagaritoodete ja maiustuste näol - Fazer Food ja Fazer Brands.
Fazer Eesti AS on asutatud 1993.a ning kuulub Fazer Grupi koosseisu. Eestis on tuntuimad brändid: Karl Fazer, Geisha, Tutti Frutti, Dumle, Kismet, Marianne, Kodusai, Fazer Must leib ja Rännumees, Fazer Fresh. Fazeril on Eestis pagaritööstus ning küpsetuspunktid. Maiustusi toodetakse Soomes.