Töö kirjeldus
• klientide sõbralik, kiire ja professionaalne teenindamine;
• klientide nõustamine ja parimate panganduslahenduste pakkumine;
• pangatoodete ja -teenuste vajadusepõhine tutvustamine ja müük.
• klientide nõustamine ja parimate panganduslahenduste pakkumine;
• pangatoodete ja -teenuste vajadusepõhine tutvustamine ja müük.
Ootused kandidaadile
• kõrgharidus või selle omandamine;
• töökogemus teenindusvaldkonnas;
• initsiatiivikus ja julgus kliendisuhtluses;
• klienti väärtustav mõtteviis ja koostöövalmidus;
• vastutustundlikkus, täpsus ja korrektsus;
• eesti ja vene keele oskus;
• valmisolek kiirelt uusi teadmisi omandada ja praktiseerida;
• kasuks tuleb töökogemus sularahaga.
• töökogemus teenindusvaldkonnas;
• initsiatiivikus ja julgus kliendisuhtluses;
• klienti väärtustav mõtteviis ja koostöövalmidus;
• vastutustundlikkus, täpsus ja korrektsus;
• eesti ja vene keele oskus;
• valmisolek kiirelt uusi teadmisi omandada ja praktiseerida;
• kasuks tuleb töökogemus sularahaga.
Ettevõte pakub
• huvitavat tööd sõbralikus meeskonnas;
• oma ala ekspertide tiimi toetust väljaõppeks ja professionaalsuse hoidmiseks;
• selgeid sihte ja väärtusi, kuhu klientide vajadusepõhisel nõustamisel püüelda.
• oma ala ekspertide tiimi toetust väljaõppeks ja professionaalsuse hoidmiseks;
• selgeid sihte ja väärtusi, kuhu klientide vajadusepõhisel nõustamisel püüelda.
Lisainfo
Konkursil osalemiseks palume Sul hiljemalt 6.märtsil 2011 saata oma CV aadressile cv[at]swedbank.ee märgusõnaga "Teller-Tartu" või kandideerida CV Keskuse portaali kaudu.