* Vahetuse juhtumine ja teenindustiimi igapäevane töö korraldamine;
* Personali motiveerimine, juhendamine ja vajadusel väljaõpetamine;
* Kvaliteetse teeninduse tagamine ning kliendikogemuse parandamine;
* Tellimuste ja laoseisu jälgimine;
* Probleemide kiire lahendamine vahetuse jooksul;
* Varasem töökogemus teenindusvaldkonnas;
* Juhtimisoskus ja hea pingetaluvus;
* Hea suhtlemisoskus;
* Eesti keele oskus väga hea, inglise ja vene keele oskus suhtlustasandil;
* Täpsus, ausus, korrektsus, kiirus, kohusetundlikkus;
* Valmidus töötada graafiku alusel, sh õhtuti ja nädalavahetustel;
Palun sisesta siia oma küsimus. Küsimus ilmub tööpakkumisel nähtavale kohe, kui tööpakkuja on sellele vastanud. Sinu e-maili aadress jääb seejuures tööpakkumise vaatajatele varjatuks.
NB! Tegemist on avaliku päringuga. Küsimused-Vastused on nähtavad kõikidele CV Keskuse kasutajatele ja võivad olla leitavad otsingumootorite kaudu.
Lisame kirja lõppu automaatselt lingi tööpakkumisele.