
- ettevõtte klientide ja koostööpartnerite teenindamine ja kliendisuhete haldamine
- materjalide tellimine ja kontroll
- transpordi tellimine
- aruannete koostamine
- välispartneritega suhtlemine
- messide külastamine
- jms. sekretäri otsesed ülesanded
- hea suhtleja, rõõmsalmeelne
- kohusetundlik ja täpne
- järjepidavus, õppevõimekus
-stressitaluvus
- kasuks tuleb eelnev sekretäritöö kogemus
- kasuks tuleb inglise ja vene keele valdamine
- suurepäraseid kolleege ja kontorit Mustamäel
- tööaeg E-R 08:30 - 17:00
- tööle asumise aeg 15.aprill
- palk 1000 eurot/ bruto + preemia
Personalipunkt OÜ on loodud jaanuaris 2004 Soome juhtiva personalirendifirma Staffpoint OY poolt. Pakume personaliteenuseid Eestis ja Soomes.
Staffpoint OY omab kogemusi personalirendi ja -vahenduse alal üle 30 aasta.
Tänaseks on Staffpoint OY´l 20 kontorit üle Soome ja üle 17000 töötaja.