
sekretäri tavapäraste ülesannete täitmine, sealhulgas dokumendihalduse koordineerimine ja korraldamine, posti vahendamine, ajakirjanduse ning kontoritarvete tellimine, klientide ja külaliste vastuvõtt, telefonikõnede vastuvõtmine ja edasi suunamine, lihtsamate raamatupidamise alaste toimingute tegemine, arvete koostamine, asjaajamistoimikute avamine ja korrastamine ning erinevate elektrooniliste registrite pidamine, advokaatide abistamine
- sekretäritöö kogemust
- eesti, inglise ja vene keele valdamist nii suuliselt kui kirjalikult
- täpsust asjaajamises
- valmisolekut meeskonnatööks
- head suhtlemisoskust ning paindlikkust
- stressitaluvust, kohusetundlikkust ja korrektsust
- iseseisvust ja initsiatiivikust
Kasuks tuleb:
- varasem töökogemus advokaadibüroos või teadmised õigusvaldkonnast
- konkurentsivõimelist töötasu
- kaasaegset töökeskkonda