Töö kirjeldus
Sinu peamised ülesanded on:
- kirjalike materjalide koostamine etteantud märkmetest
- haiguslugude komplekteerimine, andmete sisestamine andmebaasidesse
- raviarvete täitmine ja sisestamine andmebaasi
- dokumentide koostamine ja vormistamine
- telefonikõnedele vastamine ja suunamine
- operatsiooniplaani sisestamine ja edastamine
- töö- ja puhkusegraafikute koostamine
- keskuse juhataja assisteerimine ja töötajate abistamine asjaajamisalastes küsimustes
Ootused kandidaadile
Ootame, et Sul on:
- kesk- või keskeriharidus
- tänapäevased teadmised asjaajamisest ja dokumendihaldusest
- hea arvutioskus, valmisolek õppida kasutama uusi programme
- kõrgtasemel eesti keele oskus, vene ja inglise keele oskus suhtlustasandil
- väga hea suhtlemis- ja koostööoskus, rõõmsameelsus ning pingetaluvus
- korrektne ja kohusetundlik töösse suhtumine
Ettevõte pakub
Meie pakume:
- stabiilset töökohta ja toredaid töökaaslasi
- tööaega E-R 08.00-16.00
- 7 päeva lisapuhkust
- brutotasu 850 eurot kuus