2023-08-23 14:48:55

Sekretär-assistent

CVKeskus.ee klient

Töö kirjeldus

Sekretär-assistendina tagad kogu büroo sujuva toimimise– vastad üldtelefonile tulevatele kõnedele, korraldad büroo ja klientide vahelist infovahetust, valmistad ette koosolekuid, assisteerid advokaate ja võtad vastu külalisi. Osaled büroo ürituste organiseerimisel ning haldad advokaadibüroo kodulehe ja Facebook’i sisu.

Ootused kandidaadile

• erialast haridust või eelnevat kogemust administratiivtöö valdkonnas
• väga head eesti ning suhtlustasandil inglise ja vene keele oskust
• iseseisvust ja pealehakkamist ning head eneseväljendusoskust
• väga head pingetaluvust ning kiiret otsustusvõimet keerulistes olukordades

Ettevõte pakub

huvitavat ja vastutusrikast tööd
• sõbralikku meeskonda
• kaasaegset töökeskkonda
• koolitusi vastavalt vajadusele
• konkurentsivõimelist töötasu