2023-08-23 14:48:55

Sekretär (ajutiselt äraoleva töötaja asendamiseks)

CVKeskus.ee klient

Töö kirjeldus

  • igapäevase asjaajamise korraldamine;
  • sissetuleva ja väljamineva posti registreerimine dokumendihaldusprogrammis;
  • üldtelefoni ja e-posti teel saabuva informatsiooni haldamine ning edastamine vajaduse järgi;
  • dokumentide pangasisese ringluse ja nende õigeaegse postitamise korraldamine;
  • pangategevusega seotud tõlketööd;
  • külaliste vastuvõtt ja kohvi serveerimine;
  • koosolekute ja muude kohtumiste ettevalmistamine;
  • koosolekute protokollimine

Ootused kandidaadile

 

  • vähemalt kutseharidus, soovitavalt kõrgharidus
  • eesti ja vene keele oskus väga heal tasemel, linglise keele oskus heal tasemel
  • arvuti kasutamise oskus (Word, Excel, PowerPoint, Internet, Outlook)

 

Kasuks tuleb:
varasem erialane töökogemus 

Ettevõte pakub

  • häid enesetäiendamise võimalusi
  • sõbralikku ja toetavat kollektiivi
  • tulemusrikkaks tööks vajalikke vahendeid
  • töötamist Tallinna südames