2023-08-23 14:48:55

Registratuuri klienditeenindaja

CVKeskus.ee klient

Töö kirjeldus

  • patsiendikeskse ja oodatava hoolsusega klienditeeninduse teenuse osutamine;
  • patsientide vastuvõtule vormistamine;
  • töötamine haigla kõnekeskuses;
  • visiiditasu, patsiendiarvete vormistamine ja aruandlus.

Ootused kandidaadile

  • teadmised hea klienditeeninduse põhitõdedest;
  • töökogemus klienditeeninduses;
  • omandatud haridus eesti keeles või eesti keele oskus B2-tasemel, vene keele oskus suhtlustasandil, kasuks tuleb inglise keele oskus;
  • oskus kasutada infotehnoloogilisi vahendeid, andmete töötlemise oskus;
  • väga hea suhtlemisoskus, täpsus, viisakus, koostöövalmidus, stressitaluvus.

Ettevõte pakub

  • väljakutsete rohket ja eneseteostust võimaldavat tööd kiiresti arenevas Virumaa suurimas tervishoiuasutuses;
  • erialase arengu võimalusi (koolitusvõimalusi, teenuste arendamine);
  • lisapuhkust;
  • toetavaid töökaaslasi, kaasaegset töökeskkonda.

Lisainfo

Tööleping sõlmitakse tähtajatult.
Vajadusel valmidus töötada Ahtme, Kohtla-Järve, Sillamäe, Kiviõli polikliinikus.
Lisainfo Karina.Makarova (at) ivkh.ee