Töö kirjeldus
patsiendikeskse ja oodatava hoolsusega klienditeeninduse teenuse osutamine;
patsientide vastuvõtule vormistamine;
töötamine haigla kõnekeskuses;
visiiditasu, patsiendiarvete vormistamine ja aruandlus.
Ootused kandidaadile
teadmised hea klienditeeninduse põhitõdedest;
klienditeeninduse töökogemus;
omandatud haridus eesti keeles või eesti keele oskus B2 tasemel, vene keele oskus suhtlustasandil, kasuks tuleb inglise keele oskus;
oskust kasutada infotehnoloogilisi vahendeid, andmete töötlemise oskus;
väga hea suhtlemisoskus, täpsus, viisakus, koostöövalmidus, kohustetunne ja pingetaluvus.
Ettevõte pakub
väljakutsete rohket ja eneseteostust võimaldavat tööd kiiresti arenevas Virumaa suurimas tervishoiuasutuses;
erialase arengu võimalusi (koolitusvõimalusi, teenuste arendamine);
lisapuhkust;
toetavaid töökaaslasi, kaasaegset töökeskkonda.