Sinu peamised tööülesanded on:
kuluarvete registreerimine, kontrollimine ja kinnitamine süsteemis;
Hinnakirjade sisestamine, ajakohastamine ja haldus süsteemis, müügiarvete väljastamine;
Veokorraldajate toetamine andmehalduses;
Erinevate registrite pidamine;
Andmete kogumine, raportite koostamine;
Ootused kandidaadile:
Väga hea eesti keele oskus nii kõnes kui kirjas, inglise keele oskus suhtlustasandil;
Hea digipädevus;
Korrektsus, täpsus, kohusetunne;
Oled meeskonnamängija;
Oskad seada prioriteete ja Sul on hea pingetaluvus;
Varasem töökogemus assistendina tuleb kasuks;
Sind ootavad:
Põhjalik sisseelamiskava ja väljaõpe;
Kaasaegsed töövahendid
Asjatundlikud ja sõbralikud kolleegid;
Haiguslehe hüvitis alates teisest haiguspäevast , isikliku elu sündmuste toetus, meelespidamine tähtpäevadel,
kaasaegne töökeskkond usaldusväärse ja eduka tööandja juures.
Palun sisesta siia oma küsimus. Küsimus ilmub tööpakkumisel nähtavale kohe, kui tööpakkuja on sellele vastanud. Sinu e-maili aadress jääb seejuures tööpakkumise vaatajatele varjatuks.
NB! Tegemist on avaliku päringuga. Küsimused-Vastused on nähtavad kõikidele CV Keskuse kasutajatele ja võivad olla leitavad otsingumootorite kaudu.
Lisame kirja lõppu automaatselt lingi tööpakkumisele.