2023-08-23 14:48:55

RAAMATUPIDAJA/ OMAHINNAARVESTAJA

CVKeskus.ee klient

Töö kirjeldus

Sinu vastutuse alla kuulub:

    • müügiarvete koostamine vastavalt tellimustele
    • müügitellimuste haldamine, sisestamine, kontrollimine Navisionis
    • tellimuste koondinfo kokku panemine, edastamine, täitmise jälgimine
    • kulu- ja lähetusaruannete haldamine
    • ostuarvete kodeerimine, kontroll, registreerimine ja kinnitusringluse jälgimine
    • toodete igakuine omahinna ja kasumlikkuse arvestus
    • toodete hindade kujundamine vastavalt kehtivale hinnapoliitikale
    • tootmis- ja müügitulemuse igakuine kontroll, arvestamine ja raporti koostamine

Ootused kandidaadile

Oled oodatud kandideerima kui Sul on varasem finantsvaldkonnas töötamise kogemus (vähemalt 3 aastat) soovitavalt tootmisettevõttes. Oled tugev spetsialist raamatupidamises, omahinna arvestamises ja  Exceli kasutamises, omad varasemat kogemust majandustarkvaraga Navision/ Business Central ning valdad eesti ja inglise keelt. Oled oma töös täpne ja korrektne, hea pingetaluvusega ning pead kinni tähtaegadest. Oskad näha suurt pilti, samas märgata detaile, oled suurepärase koostööoskusega, kiire õppija ning uuendustele avatud. Oskad hästi planeerida oma tööd ja aega.

Ettevõte pakub

Meie juures ootab Sind

  • stabiilne ja vastutusrikas töö kiiresti arenevas rahvusvahelises ettevõttes
  • igakülgne tugi töösse sisseelamisel
  • hea töö eest vääriline töötasu koos motiveeriva boonusprogrammiga
  • kaasaegsed töötingimused ja -vahendid
  • tööandjapoolne tervisekindlustus
  • toetused erinevate perekondlike sündmuste puhul
  • mõnus meeskond ja meeleolukad ühisüritused