Tere, Karl kuuleb, kuidas saan aidata?“
„Mul on kaart kadunud!“
„Selge! Kõigepealt lähme koos Swedbank äppi ja blokeerime ajutiselt kaardi, siis saame juba edasi mõelda.“
Eelnevat olukorda oleks saanud klient ka ise lahendada, kuid ehk oled tähele pannud, et tihtipeale soovid ka ise või mõni tuttav uues situatsioonis julgustust? Näiteks vanaema soovib Smart-ID-d või sõber äpi kaudu raha küsida?
Pakume Sulle võimalust olla ise see tugi, kes aitab klientidel telefoni teel järjest enam digitaliseeruvas maailmas orienteeruda.
Üheskoos meiega saad:
„Liitu meie tiimiga ...
ja saad osa töökultuurist, mille aluseks on usaldav, austav ja tegus meeskond. Näed lähedalt kiiresti arenevat ja jätkusuutlikku klienditeeninduse ettevõtet, kus on igapäevane tugi meeskonnalt ja juhilt ning mitmekülgsed koolitusvõimalused. Ootame Sind, et koos meie klientidele parimaid lahendusi pakkuda." Swedbanki nõustamiskeskuse juht
Ootame Sinu kandideerimisavaldust hiljemalt 31.07.2022.
Kui asud tööle Eestisse, siis on antud töökohal pakutav tasu 900 EUR bruto.
Alustame kandideerimisavalduste läbivaatamist juba ennem kandideerimistähtaja lõppu.
Swedbank ei tolereeri inimeste diskrimineerimist soo, vanuse, seksuaalse orientatsiooni, rahvuse, usutunnistuse ega erivajaduse alusel – kõik on oodatud!
Palun sisesta siia oma küsimus. Küsimus ilmub tööpakkumisel nähtavale kohe, kui tööpakkuja on sellele vastanud. Sinu e-maili aadress jääb seejuures tööpakkumise vaatajatele varjatuks.
NB! Tegemist on avaliku päringuga. Küsimused-Vastused on nähtavad kõikidele CV Keskuse kasutajatele ja võivad olla leitavad otsingumootorite kaudu.
Lisame kirja lõppu automaatselt lingi tööpakkumisele.