
Pearaamatupidaja
Töö kirjeldus
- vallavalitsuse ja hallatavate asutuste raamatupidamise ja aruandluse korraldamine;
- valla hallatavate asutuste nõustamine ja juhendamine;
- rahaliste vahendite, sihtfinantseerimiste ja laenude arvestus;
- saldo- ja makseandmike esitamine;
- maksude arvestus ja deklaratsioonide koostamine;
- suhtlus audiitoriga, revisjonikomisjoniga, Riigi Tugiteenuste Keskusega, Maksu-ja Tolliametiga;
- konsolideeritud majandusaasta aruande koostamine.
Ootused kandidaadile
- majandusalane kõrgharidus ja vähemalt 2-aastane erialane töökogemus avalikus sektoris;
- oskus rakendada valdkonda reguleerivaid õigusakte;
- algatusvõime ja tahe ellu viia muudatusi;
- eesti keele valdamine kõrgtasemel;
- hea suhtlemis- ja eneseväljendusoskus nii kõnes kui kirjas;
- pingetaluvus, täpsus, initsiatiivikus, otsustus- ja vastutusvõime.
Kasuks tuleb
- eelnev töökogemus pearaamatupidajana;
- raamatupidamistarkvara PMen tundmine;
- dokumendihaldussüsteemi Delta tundmine.
Ettevõte pakub
- huvitavat ning väljakutseid pakkuvat tähtajatut töösuhet;
- võimalust osaliselt töötada kodukontoris;
- töötasu 1900 eurot (bruto);
- põhipuhkust 35 kalendripäeva ja 3 tervisepäeva aastas.
Lisainfo
Kandideerimiseks palume saata elulookirjeldus (CV), motivatsioonikiri
ja haridust tõendavate dokumentide koopiad hiljemalt 15.04.2023
digitaalselt allkirjastatuna Põlva Vallavalitsuse elektronposti aadressile
info(ät)polva.ee.
Täiendav info: Merle Sulaoja, tel 5919 7930.