Töö kirjeldus
Kas Sulle pakub huvi panganduse valdkond, Sa naudid kliendisuhtlust ja oled lahendustele orienteeritud?
Üheskoos meiega saad:
- pakkuda nõustamiskeskusesse helistavatele klientidele sõbralikku, professionaalset ja kiiret teenindamist telefoni teel;
- pakkuda meie klientidele nende vajadustest lähtuvat nõustamist ning tegeleda neile kõige paremini sobivate pangateenuste pakkumise ja müügiga;
- teha koostööd erinevate pangaüksustega.
Ootused kandidaadile
- soov õppida pidevalt midagi uut ja pakkuda parimat klienditeenindust;
- vähemalt keskharidus ja Sa suhtled vabalt nii eesti kui vene keeles;
- väga head meeskonnatööoskused ja Sa oled kiire õppija;
- Sinu loomuses olla avatud ja särav suhtleja ning klienti väärtustav mõtteviis;
- huvi panga uudsete digilahenduste vastu;
- valmisolek töötada graafiku alusel.
Ettevõte pakub
Liitu meie tiimiga ja ...
Sa saad laiapõhjalise ülevaate meie pangatoodetest- ja teenustest ning õpid mõistma, kuidas pangandus täpsemalt toimib. Pakume Sulle põhjalikku väljaõpet koos juhendaja toega, aktiivset koostööd ja arenemisvõimalust kõrvuti oma valdkonna tipptegijatega Eesti ühe eelistatuima tööandja juures.
Ootame Sinu kandideerimisavaldust hiljemalt 31.07.2021
Swedbank ei tolereeri inimeste diskrimineerimist soo, vanuse, seksuaalse orientatsiooni, rahvuse, usutunnistuse ega erivajaduse alusel – kõik on oodatud!