
Otsime oma meeskonda inimest, kes aitaks info meie reisidest viia seiklushimuliste reisijateni ning veenda neid meie reisidel osalema. Müügisekretäri ülesandeks on hoolitseda selle eest, et reisijate vajadused, erinõuded ja soovid saaks kaardistatud ja reisi läbiviiatele edastatud. Tagades sellega, et iga reisija teekond algusest lõpuni sujuks õlitatult.
Täpsemalt oleks müügisekretäri ülesandeks:
- potentsiaalsete reisijate kontaktide otsimine
- pakkumiste koostamine
- suhtlus reisijatega
- suhtlus koostööpartneritega
- müügitehingute ja lisateenuste vormistamine
- müügiregistri pidamine
- muu müügialane tegevus
Meie müügisekretäril peaks olema:
- müügialane kogemus
- vene keele oskus esmase keelena
- väga hea inglise keele oskus
- eest keele oskus igapäevase töökeele tasemel
- eelnev turismialane kogemus tuleb kasuks
- aktiivne ellusuhtumine (sport, hobid olulisel kohal)
Liitudes meie meeskonnaga, ootab sind
- seiklusrikas töö
- kiirelt arenev ettevõte, millega koos on ka sinul võimalus areneda
- palk vastavalt tulemusele: põhipalk + boonuspalk sõltuvalt müügist
Seiklus- ja elamusturismiga tegelev ettevõte &Moments Adventure and Activity Travel.
Oleme seiklusturismile pühendunud ettevõte. Meie reisid on kõike muud kui tavapärased. Igas meie reisis sisaldub killuke seiklust ja killuke ettevõtmist. Reisid on meil rahvusvahelised ja samuti meie reisijad.