
# Suhtevõrgustiku loomine ja strateegiline müük
# Uute klientide leidmine ning olemasolevatega suhete hoidmine ja arendamine
# Aktiivne müük ja tehingute lõpetamine
# Suuremate müügiprojektide juhtimine
# Müügitöö juhtimine ja töötajate motiveerimine, müügikoosolekute regulaarne korraldamine
# Müügipakkumiste koostamine ja klientidega kokkulepete saavutamine
# Müügianalüüside- ja plaanide koostamine müügipoliitika väljatöötamine ja ellurakendamine lähtuvalt müügieelarvest
# Müügiosakonna aruandluse koostamine, analüüside tegemine ja regulaarne esitamine juhile
# Osalemine ettevõtte visiooni ja strateegia loomises, kujundamises ja elluviimises
# Kõrgem haridus või selle omandamine erialases valdkonnas. (vaatluse all on peamiselt geograafia, maakorraldus, geodeesia, ehitus)
# Projektijuhtimise kogemus B2B sektoris
# Huvi IT ja tehnoloogia valdkonna vastu, tugev arusaam geo- ja infrastruktuuri lahenduste/vajaduste spetsiifikast.
# Hea keeleoskus
# Hea orienteerumine Eesti majanduses
# Hea suhlemis- ja läbirääkimisoskus
# Ambitsioonikus, initsiatiivikus ja enesekindlus
# Autojuhtimise kogemus ja juhiload
# Arendavat ja huvitavat tööd rahvusvaheliste sidemetega ettevõttes
# Kaasaegset töökeskkonda ja töövahendeid
# Head põhipalka ja müügitulemustest sõltuvat tulemustasu
# Osalemist tippekspertide osalusega arendusprojektides
CADSYS on tehnoloogiafirma mis tegutseb Eesti turul juba 12 aastat. Keskendume keerukamatele CAD ja GIS lahendustele, mis toetavad klientide põhitegevust ja tagavad konkurentsieelise. Olulisemad valdkonnad on infrastruktuur, ehitus ning puidutööstus. Oleme koostanud oma tooteportfelli nii, et võime pakkuda maailmas tuntud ja liidrina tunnustatud tooteid ning kaubamärke nagu Bentley Systems Inc., Nemetschek, IMOS AG, AlphaCAM.
Töö peaeesmärk on tagada kliendi vajaduste rahuldamine ja eelarve täitmine (ületamine) lähtuvalt ettevõtte peaeesmärkidest. Müügijuht saavutab tulemusi läbi analüüside ja nende põhjal õigete otsuste tegemise. Tööks on strateegiline müük ja suhtevõrgustiku hoidmine, müügieesmärkide seadmine, müügitöö juhtimine, mõõdikute süsteemi kasutamine, kulude kontrollimine, pakkumiste vormistamine, meeskonna motiveerimine ja arendamine.