Töö kirjeldus
Färsk otsib oma tiimi inimest, kes loob ja hoiab tugevaid kliendisuhteid ning aitab kasvatada ettevõtte teenuste väärtust!
Selles rollis suhtled igapäevaselt klientidega, mõistad nende vajadusi ning pakud läbimõeldud ja praktilisi lahendusi. Koostad pakkumisi ja lepinguid, korraldad kohtumisi ja viid need ka ise läbi. Sinu töö hõlmab läbirääkimisi ja lisateenuste pakkumist, tehes samal ajal tihedat koostööd ettevõtte teiste osakondadega, et tagada klientidele parim võimalik teeninduskogemus.
Mida me Sinult ootame?
- Sul on varasem kogemus müügitöös või kliendihalduses.
- Oled loomult hea suhtleja ja läbirääkija – kuulad tähelepanelikult, väljendad end selgelt ja oskad oma seisukohti veenvalt esitada.
- Sind iseloomustab julge ja esinduslik hoiak, eesmärgipärasus ning soov saavutada parimaid tulemusi.
- Suhtled vabalt nii eesti kui ka vene keeles ning saad hakkama suhtlustasemel ka inglise keelega.
- Kasuks tuleb varasem kokkupuude hangetega või valmisolek selles ennast täiendada.
Ettevõte pakub
Färsk pakub Sulle kaasaegset töökeskkonda ning toetavat, koostööle orienteeritud kollektiivi, kus väärtustatakse avatust ja seatud eesmärkide täitmist. Sind ootab vääriline tasusüsteem, mis koosneb põhipalgast ja tulemustasust, samuti ametiauto ning kõik tööks vajalikud vahendid.
Tekkis täiendavaid küsimusi? Lisainfo: 5058184 või e-maili janar(at)cvkeskus.ee teel.
Sulle vastab CVKeskus.ee Värbamisagentuuri konsultant Janar Eenlo
Värbamiskonkurssi viib läbi CVKeskus.ee Värbamisagentuur.
Tutvu isikuandmete töötlemise põhimõtetega siin: www.cvkeskus.ee/privacy