Töö kirjeldus
Analüüsid ja hindad äriprotsesse, et toetada strateegiliste otsuste tegemist Teed koostööd äri- ja tehniliste meeskondadega, et uurida ja lahendada äriga seotud probleeme Aitad planeerida, teostada ja jälgida kasutajate aktsepteerimistestimise (UAT) protsesse Pakud tuge ettevõtte back-office meeskondadele erinevate arendusalgatuste raames Defineerid ja dokumenteerid ärinõuded makseteenuste arenduseks ning toetad core-süsteemi kohandamist nende lahenduste jaoks Oskad koostada süsteemivalmid ärinõudeid, protsessikirjeldusi ja kasutuslugusid ning sul on arusaam back-office makseoperatsioonidest (arveldus, reconciliation, maksete suunamise loogika)
Ootused kandidaadile
Sul on varasem kogemus ärianalüüsis, kvaliteedikontrollis või sarnasel ametikohal Sa oled suurepärane suhtleja Oled osalenud UAT protsessides, taganud lahenduste vastavuse ärieesmärkidele ja aktsepteerimiskriteeriumitele ning oskad analüüsida andmeid (Excel, Tableau, SQL baastasemel) maksete KPI-de ja SLA-de jälgimiseks Oled pühendunud suurepäraste tulemuste saavutamisele ja tulemused on sulle olulised Oled loominguline probleemide lahendaja, kellel on tugev analüütiline mõtlemine Sul on kõrgharidus (eelistatult IT- või majandusalane) Sul on varasem kogemus erinevate maksesüsteemidega (SEPA, SEPA Instant, SWIFT, TARGET) Valdad väga heal tasemel inglise keelt nii kõnes kui kirjas Sul on kogemus IT-projektijuhtimise tööriistade ja tarkvaraga (Atlassiani tooted) Sul on head teadmised globaalsetest panganduse regulatsioonidest ja standartitest Varasem rahvusvaheliste projektide kogemus on boonuseks.
Ettevõte pakub
Kas soovid olla osa meeskonnast, mis kujundab Eesti panganduse tulevikku? Meie eesmärk on ehitada Eesti parim pank, aga miks mitte ka maailma parim. Selle eelduseks on uute tehnoloogiate kasutamine ja uute igapäevateenuste arendamine. Kui usud, et oled tasemel ja soovid olla osa sellest unikaalsest võimalusest, siis tule ja loome koos igapäevapanganduse tulevikku! Bigbank on kõige rahvusvahelisema haardega Eesti pank, mis kuulub 100% Eesti omanikele. Tegutseme täna üheksal turul. Nüüd soovime astuda järgmise sammu ning hakata oma klientidele osutama ka igapäevaseid makseteenuseid, sest usume, et suudame pakkuda täna turul pakutavast paremaid tingimusi.