Töö kirjeldus
Sinu peamised tööülesanded on:
Uute klientide juurutamine ja igapäevaste töörutiinide kõrge kvaliteedi tagamine laologistika äriüksuses.
Edusammude ja tulemuslikkusmõõdikute jälgimine ning operatiivne takistuse lahendamine.
Kliendi teenuse juurutamise planeerimine, määratlemine, jälgimine ning vastavusse viimine laojuhtidega.
Kliendi tehnilise toe koordineerimine teenuste juurutamisel ja teenuste funktsionaalsuse tagamine.
Arendusvajaduste vahendamine ärifunktsioonide ja IT vahel.
Klientidele kvaliteetsete igapäevarutiinide ja suurepärase kliendikogemuse tagamine.
Klientide tagasiside edastamine laologistika direktorile, laojuhtidele.
Proaktiivselt teavitada kliente tootmise väljakutsetest ja leida alternatiivseid lahendusi.
Ootused kandidaadile
Liitu meie kollektiiviga, kui Sul on:
Varasem müügialane töökogemus (eelistatult transpordi ja logistika alal).
Hea suhtlemis- ja väljendusoskus klientide ja kolleegidega.
Oskus töötada meeskonnas kui ka iseseisvalt.
Oskus kuulata klienti ja märgata detaile.
Tööde planeerimise ja korraldamise oskus.
Iseseisva töö oskus ning kõrge pingetaluvus.
Eesti ja inglise keele oskus.
Ettevõte pakub
Sind ootavad:
Huvitavad tööalased väljakutsed.
Asjatundlikud ja ambitsioonikad kolleegid.
Võimalus töötada kiiresti arenevas rahvusvahelises ettevõttes.