Töö kirjeldus
Kvaliteedihindaja ülesandeks on töö Häirekeskuse kvaliteedsüsteemi erinevate komponentide ja arendusega. See tähendab nii töösoorituse hindamist, motiveeriva tagasiside andmist kui ka teenuste eesmärkide monitoorimist. Hea kandidaat ei pelga tööd andmetega ja tal on teadmised inimeste ja teenuste arendamisest. Kasuks tulevad eelnevad teadmised pääste, kiirabi, politsei või Häirekeskuse tööst.
Ootused kandidaadile
Ootame Sind kandideerima, kui:
- väärtustad inimlikkust, asjatundlikkust ja kiiret tegutsemist
- oled analüütiline ja arengule ning koostööle suunatud mõtteviisiga
- oled suurepärane suhtleja
- oled tähelepanelik ning hindad täpsust
- sul on kõrgharidus
- oskad hästi eesti keelt, vene- ja ingliskeel tuleb kasuks
- oled valmis sõitma kohtumistele meie keskustesse Tartus, Jõhvis ja Pärnus.