2023-08-23 14:48:55

Kvaliteediekspert

CVKeskus.ee klient

Töö kirjeldus

Kvaliteedieksperdi põhiülesanneteks on:
• testimise metoodika väljatöötamine ja juurutamine;
• protsesside kvaliteedi parendamine ja eesmärkide tagamine;
• testspetsifikatsioonide koostamine ja koostamise juhtimine;
• kvaliteediekspertide juhendamine ja nõustamine;
• tehniliste hankematerjalide ettevalmistamine;
• teiste osakondade nõustamine kvaliteedijuhtimise teemadel.

Ootused kandidaadile

• infotehnoloogia erialal kesk-eri haridus, kõrgharidus või viimase omandamine lõpetamisjärgus;
• eesti keele oskus kõrgtasemel, inglise keele oskus vähemalt kesktasemel;
• vähemalt 2 aastane kvaliteedialane töökogemus;
• tarkvara arendusmetoodikate rakendamise ja parendamise kogemus;
• algatusvõime ja loovus.

Kasuks tuleb:
• ISTQB Foundation Level taseme sertifikaadi omamine;
• ITIL Foundation Level taseme sertifikaadi omamine;
• organisatsiooni üldiste protsesside parendamise kogemus;

Ettevõte pakub

Pakume Sulle võimalust osaleda Eesti avaliku sektori suurimas IT-organisatsioonis kvaliteedijuhtimise juurutamisel ning Eesti sisejulgeoleku seisukohast oluliste süsteemide kvaliteedi parandamisel. Kõnealloleval ametikohal töötades on võimalus valida omale meelepärane arengusuund kiirelt arenevas struktuuriüksuses ning omandada kogemusi uute lahenduste ja tehnoloogiatega nii väikestes kui ka suuremahulistes projektides.

Lisaks pakume Sulle huvitavat ja vaheldusrikast tööd koostööle ja lahendustele suunatud organisatsioonis, sõbralikku töökollektiivi, kaasaegset ja meeldivat töökeskkonda ning võimalusi õppimiseks ja enesearendamiseks.

Lisainfo

Lisainfo tööalastes küsimustes telefonil 612 6218 või e-posti teel tonu.tammer[ät]smit.ee (Tõnu Tammer, kvaliteediosakonna juhataja) ning konkursi korralduslike küsimuste kohta telefonil 612 6321 või e-posti teel eneli.pits[ät]smit.ee (Eneli Pits, personaliekspert).