2023-08-23 14:48:55

KONTROLLER

CVKeskus.ee klient

Töö kirjeldus

Sa oled huvitatud uutest väljakutsetest raamatupidajana? Sul on soov oma teadmisi jagada ning Sulle meeldib klientidega suhelda? Rahvusvaheline raamatupidamisbüroo Leinonen võtab tööle järjekindla ja hea suhtlemisoskusega KONTROLLERI.

Sinu peamisteks ülesanneteks on ettevõtetele teenust osutavate raamatupidajate nõustamine ning nende töö koordineerimine. Töö sisaldab kliendi ettevõtete siseauditite läbiviimist, siseprotseduuride jälgimist vastavalt ISO kvaliteedinõuetele ning osalemist ISO auditis. Samuti kuuluvad Sinu tööülesannete hulka uute töötajate koolitamine ning koolituste korraldamine ettevõttes. Lisaks teostad Sa klientide tasuvuse analüüse, ettevõtte töötajate efektiivsuse analüüse ja osaled ettevõtte töö tõhustamise korraldamise projektis koos juhtkonnaga. Sinu korraldada on uute klientide sisseelamine. Kontrollerina kuulud Sa ettevõtte juhtrühma ja oled oluline mõttekaaslane tegevjuhile.

Ootused kandidaadile

Oled sobiv kandidaat, kui Sul on finantsalane kõrgharidus, vähemalt 3-aastane töökogemus raamatupidamises või finantsjuhtimises. Sa tunned hästi Excelit ja ERP programme, eelistatavalt Navisioni ja Directot. Vajalik on väga hea eesti ja inglise keele oskus. Sinu töö eeldab head suhtlemisoskust, hands-on lähenemist ning oskust prioriteete seada. Sa pead oluliseks teenuse osutamise kvaliteeti, oled hea pingetaluvusega, proaktiivne ning koostööle orienteeritud. Omad head analüüsivõimet ning suudad näha numbrite taga organisatsiooni kui tervikut.

Ettevõte pakub

Leinonen pakub Sulle huvitavat võtmepositsiooni rahvusvahelises ärinõustamisettevõttes, uusi väljakutseid ja võimalust eneseteostuseks meeskonna juhtimisel. Sulle on toeks tugev professionaalne meeskond. Ettevõte pakub mitmekülgseid rahvusvahelisi koolitusi, head töötasu ning häid töötingimusi kiiresti arenevas Ilmarise kvartalis.

Lisainfo

Ootame Sinu CV-d hiljemalt 7. maiks 2019 e-posti aadressil karin(at)jarvet.com. Täpsem info Karin Jarvet, värbamiskonsultant, 5048703.