Pakume tööd kontori assistendile, kelle ülesandeks oleks kontori igapäevatöö haldamine: ettevõtte juhatuse ja müügiteami toetamine ning abistamine (hinnapakkumiste vormistamine, klientide taustakontrolli teostamine), mõningad raamatupidamise abitoimingud (müügiarvete ettevalmistus, kuluarvete analüüs, ostuarvete sisestamine), erinevad ettevõte igapäevatöös vajalikud abitegevused (pisitarvikute tellimine (telefonid, sim-kaardid, tööriided), laoseisude jälgimine, ööbimiste ja reisipiletite broneerimine, kodulehe haldamine, dokumentide kogumine ja arhiveerimine jms.)
OOTAME SINULT:
Varasemat töökogemust sekretäri või juhiabina (kasuks tuleb eelnev kokkupuude IT- ja finantsalaga)
OSKUSED:
EELDUSED:
Palun sisesta siia oma küsimus. Küsimus ilmub tööpakkumisel nähtavale kohe, kui tööpakkuja on sellele vastanud. Sinu e-maili aadress jääb seejuures tööpakkumise vaatajatele varjatuks.
NB! Tegemist on avaliku päringuga. Küsimused-Vastused on nähtavad kõikidele CV Keskuse kasutajatele ja võivad olla leitavad otsingumootorite kaudu.
Lisame kirja lõppu automaatselt lingi tööpakkumisele.