Töö kirjeldus
* koordineerida tegevusi klientide, Ericssoni ning allhankijate vahel, et tagada tööde õigeaegne ja kvaliteetne teostamine;
* plaaniliste ja erakorraliste töötellimuste haldamine – registreerimine andmebaasi ja jälgimine kuni tellimuse täitmiseni.
* plaaniliste ja erakorraliste töötellimuste haldamine – registreerimine andmebaasi ja jälgimine kuni tellimuse täitmiseni.
Ootused kandidaadile
* hea inglise ja eesti kõne- ning kirjakeele oskus;
* teiste võõrkeelte oskus on eeliseks (soovitavalt vene keel);
* positiivsus ja abivalmidus suhtlemisel;
* klienditeenindusele orienteeritus;
* vastutustunne ja koordineerimisoskus;
* arvutikasutusoskus MS Office`i keskkonnas;
* valmisolek töötamiseks graafiku alusel (sh öösel).
Kasuks tuleb:
* eelnev töökogemus kõnekeskuses või klienditeeninduse valdkonnas;
* IT- või telekommunikatsioonialased ülteadmised või kogemused;
* kõrge enesemotivatsioon töötamaks väljakutseid esitavas ning kiiresti arenevas valdkonnas.
* teiste võõrkeelte oskus on eeliseks (soovitavalt vene keel);
* positiivsus ja abivalmidus suhtlemisel;
* klienditeenindusele orienteeritus;
* vastutustunne ja koordineerimisoskus;
* arvutikasutusoskus MS Office`i keskkonnas;
* valmisolek töötamiseks graafiku alusel (sh öösel).
Kasuks tuleb:
* eelnev töökogemus kõnekeskuses või klienditeeninduse valdkonnas;
* IT- või telekommunikatsioonialased ülteadmised või kogemused;
* kõrge enesemotivatsioon töötamaks väljakutseid esitavas ning kiiresti arenevas valdkonnas.
Ettevõte pakub
* tööalast koolitust ja kontserni toetust tööülesannete täitmisel;
* huvitavat ja arendavat tööd ning võimalusi eneseteostuseks;
* kaasaegset töökeskkonda, graafikujärgset tööd (sh öötunnid), tähtajalist töölepingut (6 kuud);
* konkurentsivõimelist tasupaketti.
* huvitavat ja arendavat tööd ning võimalusi eneseteostuseks;
* kaasaegset töökeskkonda, graafikujärgset tööd (sh öötunnid), tähtajalist töölepingut (6 kuud);
* konkurentsivõimelist tasupaketti.
Lisainfo
6-kuuline tööleping.