Töö kirjeldus
Kirjalike kliendisuhtluste registreerimine ja lahendamine
Kliendipöördumistele vastamine telefoni ja e-kirja teel
Kliendiandmebaasi haldamine
Ootused kandidaadile
Soov pakkuda professionaalset klienditeenindust
Täpsus, korrektsus ja hea rutiinitaluvus
Töökogemus kõnekeskuses või klienditeeninduses
Eesti keele valdamine kõnes ja kirjas, vene ja inglise keele oskus suhtlustasandil
Ettevõte pakub
KINDLUSTUNNET: Stabiilne ja huvitav töö Eesti suurimas vee-ettevõtte grupis ARENGUT: Põhjalik väljaõpe kogenud kolleegide juhendamisel ning süsteemne koolitamine
VÄÄRIKAT TASU: Konkurentsvõimeline töötasu ning heade tulemuste korral iga-aastane tulemustasu
AEGA ISEENDALE: 7-päevane lisapuhkus talvel
SÕBRALIKKU TÖÖKESKKONDA: hea sisekliima, tipptasemel tööohutus, ühisüritused, toetavad juhid ja meeskond