Kirjalike kliendisuhtluste registreerimine ja lahendamine
Kliendipöördumistele vastamine telefoni ja e-kirja teel
Kliendiandmebaasi haldamine
Soov pakkuda professionaalset klienditeenindust
Täpsus, korrektsus ja hea rutiinitaluvus
Töökogemus kõnekeskuses või klienditeeninduses
Eesti keele valdamine kõnes ja kirjas, vene ja inglise keele oskus suhtlustasandil
KINDLUSTUNNET: Stabiilne ja huvitav töö Eesti suurimas vee-ettevõtte grupis ARENGUT: Põhjalik väljaõpe kogenud kolleegide juhendamisel ning süsteemne koolitamine
VÄÄRIKAT TASU: Konkurentsvõimeline töötasu ning heade tulemuste korral iga-aastane tulemustasu
AEGA ISEENDALE: 7-päevane lisapuhkus talvel
SÕBRALIKKU TÖÖKESKKONDA: hea sisekliima, tipptasemel tööohutus, ühisüritused, toetavad juhid ja meeskond
Palun sisesta siia oma küsimus. Küsimus ilmub tööpakkumisel nähtavale kohe, kui tööpakkuja on sellele vastanud. Sinu e-maili aadress jääb seejuures tööpakkumise vaatajatele varjatuks.
NB! Tegemist on avaliku päringuga. Küsimused-Vastused on nähtavad kõikidele CV Keskuse kasutajatele ja võivad olla leitavad otsingumootorite kaudu.
Lisame kirja lõppu automaatselt lingi tööpakkumisele.