2023-08-23 14:48:55

Kontaktikeskuse spetsialist

CVKeskus.ee klient

Töö kirjeldus

Kirjalike kliendisuhtluste registreerimine ja lahendamine 
Kliendipöördumistele vastamine telefoni ja e-kirja teel
Kliendiandmebaasi haldamine

Ootused kandidaadile

Soov pakkuda professionaalset klienditeenindust

Täpsus, korrektsus ja hea rutiinitaluvus
Töökogemus kõnekeskuses või klienditeeninduses
Eesti keele valdamine kõnes ja kirjas, vene ja inglise keele oskus suhtlustasandil

Ettevõte pakub

KINDLUSTUNNET: Stabiilne ja huvitav töö Eesti suurimas vee-ettevõtte grupis ARENGUT: Põhjalik väljaõpe kogenud kolleegide juhendamisel ning süsteemne koolitamine
VÄÄRIKAT TASU: Konkurentsvõimeline töötasu ning heade tulemuste korral iga-aastane tulemustasu
AEGA ISEENDALE: 7-päevane lisapuhkus talvel
SÕBRALIKKU TÖÖKESKKONDA: hea sisekliima, tipptasemel tööohutus, ühisüritused, toetavad juhid ja meeskond