2023-08-23 14:48:55

Kõnekeskuse toe spetsialist

Töö kirjeldus

Kas oled sõbralik, kliendikeskne inimene, kes otsib põnevat võimalust kiirelt arenevas keskkonnas? Liitu meie ettevõttega kõnekeskuse esindajana ja ole meie ettevõtte hääl, pakkudes meie hinnatud klientidele erakordset teenindust!

Peamised kohustused:

- Käsitleda sissetulevaid ja väljaminevaid kliendikõnesid professionaalselt ja viisakalt.

- Anda täpset teavet toodete ja teenuste kohta

- Lahendada klientide päringud, kaebused ja probleemid viivitamatult

- Pidada üksikasjalikku ja täpset arvestust kliendikontaktide kohta

- Teha koostööd meeskonnaliikmetega, et parandada klienditeenindusprotsesse.

- Täita ja ületada tulemuseesmärgid ja peamised näitajad

Ootused kandidaadile

- Suurepärane suuline ja kirjalik suhtlemisoskus eesti keeles, kuid inglise ja/või vene keele oskus olesk suureks eeliseks

- Tugev probleemide lahendamise oskus

- Võime töötada kiiretempolises keskkonnas ja hallata mitmeid ülesandeid.

- Põhiline arvuti kasutamise oskus, sealhulgas CRM-süsteemide tundmine.

- - Varasem klienditeeninduse või kõnekeskuse kogemus on eeliseks.

Ettevõte pakub

- Konkurentsivõimelist palka ja hüvitiste paketti

- Põhjalik koolitus ja pidev areng

- Sõbralikku ja toetavat töökeskkonda

- Võimalusi karjääriredelil edenemiseks

Teistele pakkusid huvi veel ka need tööpakkumised: