Webhelp OÜ on pidevalt kasvav rahvusvaheline ettevõte, mille kontorid asuvad 35 maal. Pakume erinevaid kommunikatsiooniteenuseid ettevõtetele üle kogu maailma. Tagades kiire, täpse ning professionaalse teeninduse, oleme endale võitnud lojaalseid kliente nii tehnoloogia-, finants- kui ka turismisektoris.
Kliendinõustaja tööks on vastata klientide küsimustele, tegeleda kaebustega ning tagada suurepärane kliendikogemus.Töö toimub arvutiga.Eeldame eesti ja vene keele oskust heal tasemel, kasuks tuleb inglise keele oskus kesktasemel.Töö sobib ka üliõpilastele ning eakamatele inimestele.Ootame kandideerima neid, kellel on suurepärane suhtlemis- ja kuulamisoskus. Kui Sind iseloomustab väga hea probleemide lahendamise võimekus ning Sulle meeldib inimesi abistada, siis ootame kandideerima just Sind.
Ootame Sinult
Valmidust kliente abistada ning vastata klientide sooviavaldustele;
Väga head suhtlemisoskust;
Kannatlikkust, positiivsust, sõbralikkust ning abivalmidust
Eelnev töö klienditeeninduse vallas on eeliseks.
Oluline on märkida, et tööaeg on 24/7. Graafik on selles vahemikus, st osa tööajast on öösel, mis tasustatakse 1,3 %-lise töötasuga. Osa tööst on nädalavahetusel.
Rahvusvahelist keskkonda ning väärtuslikke kogemusi
Meeskondlikke ettevõtmisi
Suurepärast võimalust keelte praktiseerimiseks ja uute oskuste arendamiseks
Rõõmsameelseid kolleege;
Tasustatud väljaõpet
Töö asukoht on kas Tartu või Tallinn
Kui pead ennast sellesse rolli sobivaks, siis ootame Sind koheselt kandideerima, kuna soovime ametikoha täita niipea kui võimalik.Tähelepanuks, et võtame ühendust nende kandidaatidega, kes vastavad ülalmainitud tingimustele.
Palun sisesta siia oma küsimus. Küsimus ilmub tööpakkumisel nähtavale kohe, kui tööpakkuja on sellele vastanud. Sinu e-maili aadress jääb seejuures tööpakkumise vaatajatele varjatuks.
NB! Tegemist on avaliku päringuga. Küsimused-Vastused on nähtavad kõikidele CV Keskuse kasutajatele ja võivad olla leitavad otsingumootorite kaudu.
Lisame kirja lõppu automaatselt lingi tööpakkumisele.