Töö kirjeldus
- Oled valmis tööd tegema vahetustega E-R (09.00-21.00)
- Kvaliteetse kliendisuhtluse hoidmine ja tagamine
- Klientide probleemide lahendamiseks kasutad live-monitooringut ja kaughaldust, et edukalt juhendada ning koordineerida Cleveroni partnereid ja tehnikuid
- Õpid tundma Cleveroni tooteid, et olla valmis kiiresti reageerima ning lahendama tekkinud probleeme
- Minimeerid seisakuid Cleveroni pakiautomaatide tarkvaraliste ja riistvaraliste probleemide esinemisel
- Annad omapoolse panuse toote vigade esiletoomisel ja parendamisel
- Annad oma meeskonnale ja juhile tagasisidet nii toodetel esinevatest tõrgetest kui ka kohapealsete partnerite võimekusest
Ootused kandidaadile
- Head suhtlemisoskust ja tahet klienti aidata
- Varasem kokkupuude tehnoloogia, arvuti- ja/või tarkvarasüsteemidega
- Kasuks tuleb eelnev töökogemus kasutajatoe spetsialistina, IT-spetsialistina või tehnilise toe spetsialistina
- Kogemust teksti- ja tabeltöötlusprogrammidega
- Kokkupuudet Windowsi ja Linuxi operatsioonisüsteemidega
- Kogemust Google Chrome'i DevToolsi kasutamisega
- Sul on varasemaid kokkupuuteid raportite, juhendite jm dokumentatsiooni koostamisel
Ettevõte pakub
- Puhkust 6 nädalat aastas
- 5 tööaasta täitumisel 10 päeva lisapuhkust
- Mentorlust ja erinevaid koolitusi
- Hübriidtöö võimalust
- Meeleolukaid tiimiüritusi
- Väärtuspõhist töökeskkonda
- Võimalust areneda ettevõtte siseselt edasi