2023-08-23 14:48:55

Klienditoe spetsialist

CVKeskus.ee клиент

Töö kirjeldus

  • Oled valmis tööd tegema vahetustega E-R (09.00-21.00)
  • Kvaliteetse kliendisuhtluse hoidmine ja tagamine
  • Klientide probleemide lahendamiseks kasutad live-monitooringut ja kaughaldust, et edukalt juhendada ning koordineerida Cleveroni partnereid ja tehnikuid
  • Õpid tundma Cleveroni tooteid, et olla valmis kiiresti reageerima ning lahendama tekkinud probleeme
  • Minimeerid seisakuid Cleveroni pakiautomaatide tarkvaraliste ja riistvaraliste probleemide esinemisel
  • Annad omapoolse panuse toote vigade esiletoomisel ja parendamisel
  • Annad oma meeskonnale ja juhile tagasisidet nii toodetel esinevatest tõrgetest kui ka kohapealsete partnerite võimekusest

Ootused kandidaadile

  • Head suhtlemisoskust ja tahet klienti aidata
  • Varasem kokkupuude tehnoloogia, arvuti- ja/või tarkvarasüsteemidega
  • Kasuks tuleb eelnev töökogemus kasutajatoe spetsialistina, IT-spetsialistina või tehnilise toe spetsialistina
  • Kogemust teksti- ja tabeltöötlusprogrammidega
  • Kokkupuudet Windowsi ja Linuxi operatsioonisüsteemidega
  • Kogemust Google Chrome'i DevToolsi kasutamisega
  • Sul on varasemaid kokkupuuteid raportite, juhendite jm dokumentatsiooni koostamisel 

Ettevõte pakub

  • Puhkust 6 nädalat aastas
  • 5 tööaasta täitumisel 10 päeva lisapuhkust
  • Mentorlust ja erinevaid koolitusi
  • Hübriidtöö võimalust
  • Meeleolukaid tiimiüritusi
  • Väärtuspõhist töökeskkonda
  • Võimalust areneda ettevõtte siseselt edasi