Klienditoe juhina on Sinu vastutuseks oma tiimi hoidmine ja toetamine, kliendikesksete töö- ja teenindusprotsesside lihtsustamine ja arendamine ning kõrge teeninduskvaliteedi hoidmine. Sul on oluline roll valdkonnaga seotud infosüsteemide arendustegevustes ja veebilehe ajakohasena hoidmisel. Samuti on Sinu eestvedada kogu ettevõtte kliendirahulolu jälgimise ja arendamise valdkond.
Ootame Sind kandideerima kui Sul on kõrgharidus ja juhtimiskogemus teenindusvaldkonnas. Oled inspireeriv eestvedaja ja süsteemne arendaja, kuid Sulle meeldib osaleda ka igapäevases töös ning olla väga hästi kursis klientide tagasiside ja ettepanekutega. Sul on hea suhtlemisoskus, väga hea suuline ja kirjelik eneseväljendusoskus eesti ja inglise keeles ning juhiload ja valmisolek sagedasteks töölähetusteks. Meie töö on hooajal pingeline ja tempokas, kuid seda enam hoiame kokku ja väärtustame üksteist.
Omalt poolt pakume tähendusrikast tööd ja panust igal aastal ca 2,4 miljoni reisija teenindamisesse, millest sõltub märkimisväärselt saareelanike igapäevane elu ning Eesti saarte majanduse toimimine. Sind ootab professionaalne meeskond nii maal kui merel ning võimalus õppida merenduse- ja teeninduse ekspertidelt kogu Tallinna Sadama grupis. Toetame oma töötajate spordi- ja heaolutegevusi, pakume lisapuhkust talveperioodil, toredaid ühisüritusi ja lisaks palgale ka tulemustasu ja jõulupreemiat.
Sinu töökoht asub vähemalt 1-2 päeva nädalas Kuivastu sadamas asuva klienditoe meeskonna juures ning ülejäänud ajal on soovi korral võimalus töötada TS Laevade teistes kontorites (s.h. Tallinnas) või kodukontoris.
Palun sisesta siia oma küsimus. Küsimus ilmub tööpakkumisel nähtavale kohe, kui tööpakkuja on sellele vastanud. Sinu e-maili aadress jääb seejuures tööpakkumise vaatajatele varjatuks.
NB! Tegemist on avaliku päringuga. Küsimused-Vastused on nähtavad kõikidele CV Keskuse kasutajatele ja võivad olla leitavad otsingumootorite kaudu.
Lisame kirja lõppu automaatselt lingi tööpakkumisele.