Töö kirjeldus
Klienditeenindusspetsialisti töö sisuks on
- kliendikõnede ja -meilide vastuvõtt ja käsitlemine,
- müügitellimuste edastamine,
- aktiivne suhtlemine püsiklientidega,
- andmebaaside haldamine,
- tellimuste, arvete käsitlemine
- logistiliste protsesside kontrollimine.
Klienditeenindaja osaleb müügikoosolekutel, edastab vajalikku informatsiooni ja täidab vajadusel kontori administraatori ülesandeid.
- kliendikõnede ja -meilide vastuvõtt ja käsitlemine,
- müügitellimuste edastamine,
- aktiivne suhtlemine püsiklientidega,
- andmebaaside haldamine,
- tellimuste, arvete käsitlemine
- logistiliste protsesside kontrollimine.
Klienditeenindaja osaleb müügikoosolekutel, edastab vajalikku informatsiooni ja täidab vajadusel kontori administraatori ülesandeid.
Ootused kandidaadile
Oled sobiv kandidaat, kui Sul on
- klienditeenindus- või müügialane kogemus
- väga hea eesti ja inglise keelele valdamine, soome ja vene keele oskus tuleb kasuks
- MS Office programmide tundmine
Eeliseks on SAP-i kasutuskogemus ning töökogemus ehitusmaterjalide valdkonnas.
Isikuomadustest on kõige olulisemad kliendikesksus, koostöövalmidus, hea suhtlemis- ja eriti kuulamisoskus, täpsus, tähelepanelikkus ja positiivne
ellusuhtumine.
- klienditeenindus- või müügialane kogemus
- väga hea eesti ja inglise keelele valdamine, soome ja vene keele oskus tuleb kasuks
- MS Office programmide tundmine
Eeliseks on SAP-i kasutuskogemus ning töökogemus ehitusmaterjalide valdkonnas.
Isikuomadustest on kõige olulisemad kliendikesksus, koostöövalmidus, hea suhtlemis- ja eriti kuulamisoskus, täpsus, tähelepanelikkus ja positiivne
ellusuhtumine.
Ettevõte pakub
Pakume Sulle vastutusrikast tööd rahvusvahelises keskkonnas, toredaid abivalmis töökaaslasi, tööks vajalikku koolitust ning konkurentsivõimelist töötasu.