2023-08-23 14:48:55

Klienditeeninduskeskuse kvaliteedi spetsialist

Töö kirjeldus

Kvaliteedispetsialistina vastutate järgmiste ülesannete eest: 

  • Hoolitseda ja arendada sisemist tuge ja kõnekeskuse kvaliteedi tagamise standardeid; 
  • Vastutate uute töötajate sisseelamise ja sujuva ülemineku eest esimese liini; 
  • Tuvastate CSC-koolituse vajaduse, koostate materjali ja koolitate meeskonda; 
  • Analüüsida kõiki klienditeeninduse näitajaid (nt NPS, FCR, VOC) ja seda, kuidas tugimeeskonna/kõnekeskuse tulemuslikkus mõjutab neid põhinäitajaid (nt tagasiside andmine töötajatele, koolitus); 
  • Osalemine kalibreerimissessioonidel, et säilitada sisehindamiste järjepidevus; 
  • Aidata meeskonnal parandada agentide tööd konkreetsete juhiste ja pideva toetusega; 
  • Teadmistebaasi haldamine;
  • Panustada positiivselt meeskonnakultuuri. 

Ootused kandidaadile

Kõlab huvitavalt? Siin on see, mida me otsime: 

  • Sarnane eelnev töökogemus oleks suur eelis; 
  • Sul on hea arusaam sellest, mida tähendab hea klienditeeninduse pakkumine; 
  • Tutvumine kliendikogemuse juhtimise vahenditega, nagu NPS, VOC või muud; 
  • Oled varem koostanud ja viinud läbi koolitusmaterjale; 
  • Tagada parandus- ja ennetavate meetmete rakendamine; 
  • Lisaks tuleb kasuks vene keele oskus;
  • Valdad hästi inglise keelt (B2 tasemel kirjalikult ja suuliselt).
  • Valdad eesti keelt hästi (B2 kirjalikus ja suulises keeles). Panustada positiivselt meeskonnakultuuri;

Ettevõte pakub

  • Mida me pakume:
  • Ametikoht rahvusvahelises, turuliidris ettevõttes
  • Õppimisvõimalusi ja ametialast arengut
  • Inspireerivat, positiivset, innovatiivset meeskonda, sõbralikke ja koostöövalmis kolleege koos meeskonnatöökultuuriga
  • Ettevõtte soodustusi
  • Lisatasusid/kingitusi erinevatel puhkudel
  • Konkurentsivõimeline, tulemustest sõltuv palk

Teistele pakkusid huvi veel ka need tööpakkumised: