![Sandmani Grupi AS Klienditeeninduskeskuse kliendihaldur](/gfx/tpl_jobs/2022/46/824161-88e9a0c35dd83cc8e3899eee97fea585.jpg)
Töö kirjeldus
• Hoiad ja lood suhteid klientidega ning lahendad kõik kaebused ja tellimustega seotud mured.
• Vastad kiirelt kliendipöördumistele telefoni, chati ja e-kirja vahendusel.
• Jagad operatiivselt teavet kliendi ja ettevõtte osakondade vahel.
• Lahendad pöördumisi kliendi vajadustest lähtuvalt.
• Vastad kiirelt kliendipöördumistele telefoni, chati ja e-kirja vahendusel.
• Jagad operatiivselt teavet kliendi ja ettevõtte osakondade vahel.
• Lahendad pöördumisi kliendi vajadustest lähtuvalt.
Ootused kandidaadile
• Oskad luua kliendiga suheldes vaba ja sundimatu õhkkonna.
• Sul on huvi põneva tehnikamaailma vastu ning hoiad end sellega kursis.
• Pead kinni enda poolt antud lubadustest ning annad endast parima, et kliendile antud lubadused oleksid alati täidetud.
• Sulle meeldib töötada graafiku alusel.
• Valdad lisaks eesti keelele ka suurepäraselt vene keelt.
• Sul on huvi põneva tehnikamaailma vastu ning hoiad end sellega kursis.
• Pead kinni enda poolt antud lubadustest ning annad endast parima, et kliendile antud lubadused oleksid alati täidetud.
• Sulle meeldib töötada graafiku alusel.
• Valdad lisaks eesti keelele ka suurepäraselt vene keelt.
Ettevõte pakub
• Saad osa parimatest müügi ja tootekoolitustest, et end kursis hoida kiiresti areneva elektroonikavaldkonnaga
• Kõiki Sinu pingutusi kroonib väärikas töötasu (põhipalk ja tulemustasu)
• Rõõmsameelseid, professionaalseid ja toetavaid kolleege
• Tervisepäevi, soodustusi meie toodetele, ühisüritusi ja mitmeid teisi hüvesid, millega saad tutvuda juba tööle asudes
• Kõiki Sinu pingutusi kroonib väärikas töötasu (põhipalk ja tulemustasu)
• Rõõmsameelseid, professionaalseid ja toetavaid kolleege
• Tervisepäevi, soodustusi meie toodetele, ühisüritusi ja mitmeid teisi hüvesid, millega saad tutvuda juba tööle asudes