
Töö kirjeldus
- igapäevaselt klienditeenindusosakonna juhtimine, töövoo planeerimine, töötajate motiveerimine ning väljaõppe tagamine;
- kliendiportfelli kasvatamine, hinnastamine ja kliendirahulolu tagamine;
- tööprotsesside arendamine ja muudatuste juhtimine;
- aktiivne meeskonnatöö teiste osakondadega;
- klientide tagasiside kogumine ja tulemuste analüüs.
Ootused kandidaadile
- teadmised klienditeeninduse, meeskonnajuhtimise ja pikaajaliste partnerlussuhete osas;
- oled kliendikeskne ja julge;
- suurepärane suuline ja kirjalik eneseväljendusoskus eesti keeles, suhtlustasandil inglise ja vene keeles;
- väga hea arvuti kasutamise oskus ning oled vilunud Exceli kasutaja;
- võimekus tegutseda erinevates olukordades erinevate inimestega ning oled hea pingetaluvusega.
Ettevõte pakub
- meeldivat ja toetavat töökollektiivi;
- püsivat mitmekesist tööd rahvusvahelises ja kiiresti arenevas ettevõttes;
- kindel sissetulek;
- tasuta kohv ja puuviljad;
- meeskonna üritusi;
- sporditoetused.