Töö kirjeldus
Tartu Ülikooli Kliinikumi otsib patsienditeenistusse KLIENDITEENINDUSJUHTI
Tartu Ülikooli Kliinikum on Eesti suurim tervishoiuasutus, mille tegevusvaldkondadeks on ravi-, teadus- ja õppetöö. Kliinikumi etteregistreerimiskeskuse, registratuuride osakonna ja infotöötajate poole pöördub aastas tuhandeid ambulatoorsele vastuvõtule, hambaravile, statsionaarsele aktiivravile, päevaravile, ennetusuuringutele ja tervisekontrolli tulijaid. Kliinikumi klientideks olevate patsientide, nende saatjate ja lähedaste positiivsed emotsioonid kontaktivõtul Kliinikumiga on edasiste suhete edukuse lähtekohaks.
Klienditeenindusjuhi töö eesmärgiks on klientidele lihtsa, mugava, kiire, professionaalse ja meeldiva teenindamise korraldamine ning seeläbi Kliinikumi positiivse maine kujundamisele kaasaaitamine,
- juhtides klienditeenindajaid ja klienditeenindusprotsesse,
- tagades klienditeeninduse järjepideva kvaliteedi,
- hinnates klienditeeninduse kvaliteeti ja andes sellele tagasisidet,
- arendades asutuse klienditeeninduse standardeid ja meeskonnasuheteid,
- edastades klienditeenindusega seotud teavet,
- osaledes klienditeeninduse tehniliste lahenduste arendamises.
Kandideerimisel annab eelise COVID vaktsineerimine.
Ootused kandidaadile
Edukal kandidaadil on:
- soov toetada Eesti tipparste ja parimaid õendusvaldkonna spetsialiste patsientide ravitulemuste ja patsiendikogemuse parandamises ning olla ise parim juht parimatele klienditeenindajatele;
- arusaam suurepärasest teeninduskultuurist ja varasem kaalukas kogemus meeskondade juhtimisel samalaadsel tööl;
- võime välja pakkuda ideid, kaalutleda neid kolleegidega ja langetada vastutustundlikult otsuseid;
- suutlikkus koolituste ja enda eeskujuga mõjutada töötajaid klientidega ja omavahel hoolivalt suhtlema, igas olukorras looma sobiva suhtlemisstiili valimisega head inimlikku kontakti, pakkuma lahendusi ja muutma nende rakendamiseks harjumusi;
- võimekus tegutseda erinevate olukordades erinevate inimestega,
- kõrgharidus;
- töökogemus infotehnoloogiliste vahendite kasutamisel, mis toetavad tööprotsesse;
- väga hea eesti keele ning vähemalt hea vene ja inglise keele oskus;
- väga hea suhtlemisoskus ja organiseerimise võime,
- väga hea suuline ja kirjalik eneseväljendusoskus.
Eeliseks tuleb, kui kandidaadil on teadmised tervishoiusüsteemi korraldusest ja klienditeenindusest.
Ettevõte pakub
Kandideerijale pakume võimalusi:
- arendada Eesti suurimat raviasutust ning tunda rõõmu tuhandete patsientide heaolu tõstmisest parima klienditeeninduse korraldamisega;
- koolituste, töökogemuste ja meeskonnatööga ennast arendada;
- töötada toetava juhi ja teotahteliste kolleegidega;
- täiendada jõuvarusid puhates 35 päeva aastas.
Kandideerimisel annab eelise COVID vaktsineerimine.