Töö kirjeldus
Klienditeeninduse osakonna põhja piirkonna juhi võimekatesse kätesse usaldame Tallinna teenindusbüroo, Saue teenindusbüroo, Kärdla teenindusbüroo, Haapsalu teenindusbüroo ja Rapla teenindusbüroo klientide jaoks parimate lahenduste pakkumise tagamise, kõrgkvaliteetse teenindusprotsessi korraldamise ja teenindusbüroode tegevuste pideva efektiivistamise.
Ootused kandidaadile
Ootame Sind meie meeskonnaga liituma, kui Sul on:
kõrgharidus
valdkondlik töökogemus vähemalt 3 aastat
meeskonna juhtimise kogemus vähemalt 2 aastat
teadmised ja oskused teenindusprotsessi kvaliteedijuhtimisest
oskus näha suurt pilti protsesside/töökorralduse efektiivistamisel
tegevuskava loomise ja elluviimise võimekus
väga hea eneseväljendus-ja koostööoskus
võimekus luua ja hoida professionaalseid koostöösuhteid
ühe võõrkeele oskus kõrgtasemel
kõrgharidus
valdkondlik töökogemus vähemalt 3 aastat
meeskonna juhtimise kogemus vähemalt 2 aastat
teadmised ja oskused teenindusprotsessi kvaliteedijuhtimisest
oskus näha suurt pilti protsesside/töökorralduse efektiivistamisel
tegevuskava loomise ja elluviimise võimekus
väga hea eneseväljendus-ja koostööoskus
võimekus luua ja hoida professionaalseid koostöösuhteid
ühe võõrkeele oskus kõrgtasemel
Ettevõte pakub
Meiega on Sul:
võimalusterohke ning mõjus töö, mille tulemusi tajume kõik
vastutus- ja otsustusõigus
ekspertidest koosnev meeskond
paindlikud töötingimused ning inspireerivad arenguvõimalused
töökoha vääriline palk
võimalusterohke ning mõjus töö, mille tulemusi tajume kõik
vastutus- ja otsustusõigus
ekspertidest koosnev meeskond
paindlikud töötingimused ning inspireerivad arenguvõimalused
töökoha vääriline palk