2023-08-23 14:48:55

Klienditeeninduse osakonna juhataja

CVKeskus.ee klient

Töö kirjeldus

- infokeskuse teenistujate ning teenindusbüroode tegevuste juhtimine, suunamine ja arendamine;
- klienditeeninduse arengu- ja tegevuskavade koostamine, juurutamine ja täitmise kontrollimine ning muudatuste elluviimine;
- klienditeeninduse kvaliteedi parendamisele suunatud tegevustele vajaliku sisendi andmine ja klientide tagasiside analüüsimine.

Ootused kandidaadile

- kõrgharidus või sellele vastav kvalifikatsioon;
- valdkondlik töökogemus vähemalt 3 aastat;
- meeskonna või struktuuriüksuse juhtimise kogemus vähemalt 2 aastat;
- teadmised kvaliteedijuhtimisest ja avalike teenuste toimimise põhimõtetest;
- teadmised ja oskused klienditeeninduse valdkonna juhtimisest, arendamisest ning - protsesside efektiivistamisest;
- võimekus luua ja hoida professionaalseid koostöösuhteid;
- vähemalt ühe võõrkeele oskus heal tasemel.

Ettevõte pakub

- võimalusterohke ning mõjus töö ameti näo kujundamisel;
- vastutus- ja otsustusõigus;
- ekspertidest koosnev meeskond;
- paindlikud töötingimused ning inspireerivad arenguvõimalused;
- töökoha vääriline palk.