Otsime klienditeenindusele eestvedajat, kelle peamisteks tööülesanneteks on meeskonna juhtimine, klienditeeninduse töö korraldamine, teeninduse tõstmine ja protsesside parendamine.
Töö iseloom eeldab õigeaegselt ja efektiivset suhtlust erinevate osapooltega ning võimaldab end proovile panna ka erinevates arendusprojektides.
Sobid hästi meie meeskonda, kui
‒ Omad eelnevat meeskonna juhtimise kogemust
‒ Oled iseseisev, initsiatiivikas, hea analüüsivõime ning koostöövalmidusega
‒ Sul on hea suhtlemis- ja eneseväljendamisoskus
‒ Omad kõrget pingetaluvust ja kiiret reageerimisvõimet muutuvates olukordades
‒ Sul on väga hea eesti keele ning hea inglise keele oskus
Kasuks tulevad eelnevad logistikaalased teadmised, teenindusstandardi juurutamise kogemus ning vene keele oskus.
Meie ettevõttes ootavad Sindhuvitavad ja väljakutseterikkad tööülesanded, hea töökeskkond, tänapäevased töövahendid ning toetavad ja professionaalsed kolleegid. Väärtustame koostööd, head kliendikogemust ja inimestele suunatud väärtuspõhist keskkonda. Pakume põhjalikku väljaõpet, erinevaid koolitusi, arengu- ja karjäärivõimalusi ning meie meeskonnaliikmena on sul võimalus kasutada mitmeid ettevõttepoolseid soodustusi sh lisapuhkust.
Palun sisesta siia oma küsimus. Küsimus ilmub tööpakkumisel nähtavale kohe, kui tööpakkuja on sellele vastanud. Sinu e-maili aadress jääb seejuures tööpakkumise vaatajatele varjatuks.
NB! Tegemist on avaliku päringuga. Küsimused-Vastused on nähtavad kõikidele CV Keskuse kasutajatele ja võivad olla leitavad otsingumootorite kaudu.
Lisame kirja lõppu automaatselt lingi tööpakkumisele.