2023-08-23 14:48:55

Klienditeeninduse juht

CVKeskus.ee klient

Töö kirjeldus

Klienditeenindussüsteemi ja standardite  juurutamine, arendamine; süsteemi tulemuslikkuse hindamine ja  integreerimine juhtimissüsteemiga,

Registraatorite ja klienditeenindajate töö koordineerimine ja kliendi tagasiside süsteemi toimimise tagamine.

Ootused kandidaadile

kõrgharidus;
töökogemus klienditeeninduse valdkonnas;
eesti keele oskus C1 tasemel ja vene keele oskus suhtlustasemel;
kaasaegsete infotehnoloogiavahendite kasutamise oskus;

planeerimis-, analüüsi-, algatus- ja otsustusvõime;

hea suhtlemisoskus ja stressitaluvus ning tulemustele orienteeritus, koostöövalmidus, iseseisvus ja motiveerimise oskus;

kasuks tuleb juhtimiskogemuse olemasolu.

 

 

Ettevõte pakub

väljakutsete rohket ja eneseteostust võimaldavat tööd kiiresti arenevas Virumaa suurimas tervishoiuasutuses,

erialase arengu võimalusi (koolitusvõimalusi, teenuste arendamist),

kollektiivlepingust tulenevaid soodustusi,

motiveerivat töötasu,

toetavaid töökaaslasi ja kaasaegset töökeskkonda.

Lisainfo

Palume esitada motivatsioonikiri.
Lisaküsimustele vastab õenduse ja patsiendikogemuse juht Ksenia Verhovskaja tel. 56624103