Klienditeenindussüsteemi ja standardite juurutamine, arendamine; süsteemi tulemuslikkuse hindamine ja integreerimine juhtimissüsteemiga,
Registraatorite ja klienditeenindajate töö koordineerimine ja kliendi tagasiside süsteemi toimimise tagamine.
kõrgharidus;
töökogemus klienditeeninduse valdkonnas;
eesti keele oskus C1 tasemel ja vene keele oskus suhtlustasemel;
kaasaegsete infotehnoloogiavahendite kasutamise oskus;
planeerimis-, analüüsi-, algatus- ja otsustusvõime;
hea suhtlemisoskus ja stressitaluvus ning tulemustele orienteeritus, koostöövalmidus, iseseisvus ja motiveerimise oskus;
kasuks tuleb juhtimiskogemuse olemasolu.
väljakutsete rohket ja eneseteostust võimaldavat tööd kiiresti arenevas Virumaa suurimas tervishoiuasutuses,
erialase arengu võimalusi (koolitusvõimalusi, teenuste arendamist),
kollektiivlepingust tulenevaid soodustusi,
motiveerivat töötasu,
toetavaid töökaaslasi ja kaasaegset töökeskkonda.
Palun sisesta siia oma küsimus. Küsimus ilmub tööpakkumisel nähtavale kohe, kui tööpakkuja on sellele vastanud. Sinu e-maili aadress jääb seejuures tööpakkumise vaatajatele varjatuks.
NB! Tegemist on avaliku päringuga. Küsimused-Vastused on nähtavad kõikidele CV Keskuse kasutajatele ja võivad olla leitavad otsingumootorite kaudu.
Lisame kirja lõppu automaatselt lingi tööpakkumisele.