Kliendipöördumistele vastamine ja lahenduse leidmine telefoni, e-kirja ja chati teel.
Tellimuste ja kaupade haldamine.
Hea eneseväljendus ja suhtlemisoskus.
Oskust prioritiseerida tegevuste järjekorda vastavalt vajadusele.
Eelnev töökogemus klienditeeninduses.
Eesti ja inglise keele oskus. Kasuks tuleb soome või vene keele oskus.
Hea arvuti kasutamise oskus.
Täistööajaga tööd ja stabiilset töösuhet.
Väljaõpet kohapeal ja toetavaid kolleege.
Tööd kaasaegsete süsteemide ja vahenditega.
Palun sisesta siia oma küsimus. Küsimus ilmub tööpakkumisel nähtavale kohe, kui tööpakkuja on sellele vastanud. Sinu e-maili aadress jääb seejuures tööpakkumise vaatajatele varjatuks.
NB! Tegemist on avaliku päringuga. Küsimused-Vastused on nähtavad kõikidele CV Keskuse kasutajatele ja võivad olla leitavad otsingumootorite kaudu.
Lisame kirja lõppu automaatselt lingi tööpakkumisele.